niedziela, 1 czerwca 2014

Rozdział siódmy. Nowa znajomość.

Wsiedliśmy do samochodu i odjechaliśmy z tego cudownego miejsca. Byłam bardzo zadowolona z niespodzianki, którą przygotował Niall. Droga powrotna minęła bardzo szybko może dlatego, że się trochę przespałam. Gdy dojechaliśmy już pod dom z pięknego snu obudził mnie Niall.
- Pobudka Księżniczko. Jesteśmy już na miejscu.
-Przecież nie śpię. Wejdziesz, napijemy się lub zjemy coś? Jeśli tylko masz ochotę.
-Z miłą chęcią.
Wysiedliśmy z samochodu i weszliśmy do pustego domu, kierując się od razu w stronę salonu.
-Jakieś specjalne życzenie na śniadanie?
-Hmmm? Chciałbym Ciebie księżniczko.
Na słowa Niall'a tylko się uśmiechnełam i wyszłam do kuchni. Otworzyłam lodówkę, świeciła oczywiście pustkami. Udało mi się zrobić coś z niczego. Zrobiłam kilka kanapek oraz nalałam soku pomarańczowego do szklanek i wszystko zaniosłam na tacy do salonu. Położyłam tacę na ławie, a sama usiadłam na kanapie. Niall jadł kanapki, ja tylko napiłam się soku. Po skończonym śniadaniu zaniosłam naczynia do kuchni.
-Muszę iść do sklepu i zrobić zakupy.
-Chętnie bym z Tobą poszedł Lily, ale niestety muszę już uciekać. Zadzwonię wieczorem.
Wyszliśmy razem z domu. Udaliśmy się w dwa przeciwne kierunki ja do sklepu, a Niall w stronę swojego domu. Wchodząc do środka, wzięłam wózek. Chodziłam między półkami i wkładałam do niego potrzebne produkty. Gdy już miałam prawie wszystko. Zapatrzyłam się i niechcący w kogoś wjechałam. Spojrzałam w górę i ujrzałam wysokiego zielonookiego szatyna.
-Najmnocniej pana przepraszam. Nic się nie stało?
Nieznajomy uśmiechnął się do mnie. Po chwili również odezwał się.
-Nic się nie stało. Wjechałaś we mnie tylko wózkiem sklepowym, a nie czołgiem. I nie pan tylko Harry jestem.
Przeprosiłam go jeszcze raz i udałam się w stronę kasy. Spakowałam już zakupy i chciałam wyjść. Ktoś uniemożliwił mi to łapiąc mnie za ramię i odwracając w swoją stronę.
-Nie ładnie tak odchodzić nie zdradzając swojego imienia.
-Lily.
-Piękne imię. Lily może pomogę Ci z tymi zakupami.
-Nie dziękuje. Poradzę sobie sama.
Odchodząc od niego cały czas czułam na sobie jego wzrok. Po dotarciu do domu odłożyłam wszystkie zakupione produkty na swoje miejsce. Nalałam sobie do szklanki wody i usiadłam na kanapie w salonie. Włączyłam telewizor na jakimś filmie i zaczęłam go oglądać. Tak minęła mi reszta dnia, aż do powrotu rodziców. Oczywiście musiałam się wytłumaczyć mamie.
-Kochanie gdzie ty byłaś wczoraj cały dzień?
-Byłam z Niall'em.
-Całą noc?
-Mamo jestem przecież dorosła.
-Następnym razem zadzwoń albo napisz chociaż sms'a żebyśmy się z tatą nie martwili.
-Dobrze. Pójdę już do siebie.
 Wzięłam długą kąpiel i poszłam do swojego pokoju położyć się. Już prawie zasypiałam, gdy usłyszałam jakieś dżwięki dobiegające z balkonu. Zdecydowanie za dużo naogladałam się horrorów i moja wyobrażnia się teraz uruchomiła. Potem dostałam wiadomość sms od Niall'a.

Odczytałam ją.


Wiadmość:
Kochanie jeśli nie śpisz. Otwórz okno od swojego balkonu i mnie wpuść.
                                                                                                                         

Wstałam z łóżka i poszłam otworzyć okno.
-Niall co ty tutaj robisz o tej porze?
-Stęskniłem się za Tobą i pomyślałem, że odwiedzę cię przed snem.
-Mam jeszcze jedno pytanie. Jak tu wszedłeś?
-Normalnie po drabinie.
-Jesteś nienormalny.
Po moich słowach zaczął się śmiać.
-Ja??? Chyba zakochany. Poczekam aż zaśniesz i wyjdę.
Położyłam się z powrotem do łóżka, a obok mnie położył się Niall.

Nucił mi piosenkę  You and I. Zamknęłam oczy i zasnęłam.



------------------------------------------------
No to jest już rozdział siódmy. Mam nadzieje, że spodoba wam się tak jak szósty. Dziękuje za wszystkie komentarze. Mam nadzieję, że z czasem będzie jeszcze więcej czytających i komentarzy, które strasznie cieszą i motywują do pisania.

13 komentarzy:

  1. Jezu, Niall jest taki kochany <3 też tak chcę ! ;x anyway kocham ten rozdział ;3 na dodatek pojawił się w nim Harry *,* super !
    Czekam na nexta ! xx
    @sluumberr

    OdpowiedzUsuń
  2. Jej kurcze no i ten i Harry się pojawił. NIe wiem co pisać. Taki cudowny prezent na dzień dziecka ;p no i jeszcze ten Niall i ta drabina to takie słodkie. Też tak chce ;p
    No już nie wiem co pisać. Po prostu kurcze no super ;p
    Czekam na next i to tak bardzo bardzo ;p

    @Niesia69

    OdpowiedzUsuń
  3. Kochany , szalony Niall tez chcę takiego ;P Pojawił się też Harry no i mam przypuszczenia tak jak pisałam na tt ale zobaczymy:) Świetny rozdział
    @Luv_My_Niall_

    OdpowiedzUsuń
  4. Awwwww <3 Nialler jest taki słodki i kochany :) Mam takie wrażenie, że Harry i Lily jeszcze się spotkają ^^ Niall taki szalonny po drabinie wchodzi :D Świetny rozdział i czekam na następny xx
    @lovemyari69

    OdpowiedzUsuń
  5. Oh ten Niall taki romantyczny.
    @DominikaSamul

    OdpowiedzUsuń
  6. Niall taki romantyczny <3 Coś czuję że Lily spotka się jeszcze z Harrym ;D Zajebisty rozdział ;3

    OdpowiedzUsuń
  7. awww Niall jest taki słodki @emili_sd

    OdpowiedzUsuń
  8. świetny rozdzial z reszta jak wszystkie bardzo mi sie podoba :) Czekam na next ;) ;**
    xBlackDevilXx

    OdpowiedzUsuń
  9. Czary mary jest i Harry! ;D
    Dobra słabo się rymuje ale co tam xd
    Rozdział jest naprawdę fajny a ta scena z balkonem cudowna, Niall taki romantyczny, że agdsgsskhwb
    Szkoda że u mnie w pokoju nie ma balkonu ;(
    A wracając do opowiadania to z każdym rozdziałem podoba mi się coraz bardziej, czekam na nexta
    @Godlesiowa_Moni

    OdpowiedzUsuń
  10. Jak zwykle rozdział świetny :) Czekam na next.
    Niall taki kochany <3
    I Harry się pojawił , jestem ciekawa co będzie dalej. Dzięki za info ;d
    @Hug_me_now__

    OdpowiedzUsuń
  11. Ojejujciu super! Naprawdę świetny :D jestem ciekawa co będzie dalej z Harrym to takie wciągające hmm.. nie mogę się doczekać next *.*
    Powodzenia i życzę weny v
    @pati_m13

    OdpowiedzUsuń
  12. "Wjechałaś we mnie tylko wózkiem sklepowym, a nie czołgiem."-Okej, Harry rozwalił tym tekstem system, zaczęłam się cholernie śmiać! Brawo!
    Ach, napiszę jeszcze raz: Kocham Lily i Niall'a są c u d o w n i !
    W ogóle to jeszcze bardziej polubiłam to opowiadanie! A dlaczego? Bo pojawił się mój kochany Harry! Mam nadzieję, że jeszcze tutaj zawita :)
    Czekam na nn i życzę weny!
    Buziaki, @xAgaata_Sz .xx

    OdpowiedzUsuń
  13. No no no, Harry wkroczył do akcji i coś mi się wydaję, że będzie próbował poderwać Lily ;)
    @Mrs_Hazza94

    OdpowiedzUsuń