czwartek, 29 maja 2014

Rozdział szósty. Niespodzianka.

Usnęliśmy póżnym wieczorem z Niall'em w salonie oglądając film.
Następnego dnia rano obudziłam się na kanapie, wtuona w ramiona Niall'a. Wyglądał tak słodko i niewinnie jak spał. Patrzyłam się na niego dobrych kilka minut do momentu jego obudzenia się.
-Dzień dobry kochanie. Takie pobudki to ja mogę mieć codziennie.
-Dzień dobry.
Chciałam wstać z kanapy, gdy poczułam jak ręce Niall'a uniemożliwiają mi to i wylądowałam na nim. Miał na twarzy ten swój chytry uśmieszek.
-A księżniczka to gdzie ucieka swojemu księciowi?
-Chciałam nam zrobić jakieś pyszne śniadanie i posprzątać po wczorajszym wieczorze.
-Zrobisz to póżniej, a teraz czeka cię kara.
Nie wiedziałam kompletnie o co mu chodzi. Nie musiałam długo się zastnawiać, gdyż po chwili wykonywał swój plan. Zaczął mnie łaskotać. Śmiałam się i krzyczałam przy tym na cały dom. On tylko się głośno śmiał i dalej mnie łaskotał. Po jakimś czasie do domu weszli rodzice i przyglądali się nam z zaciekawieniem. Dopiero po kilku minutach Niall zorientował się, że nie jesteśmy sami w domu i przestał mnie łaskotać.
-Nie przeszkadzajcie sobie. Przyślimy tylko na chwilę zabrać kilka teczek z dokumentami.
Niall przywitał się z moimi rodzicami, zaraz po nim ja zrobiłam to samo. Mama poszła do pokoju i oboje z tatą zaraz wyszli. Zostawiając nas znów samych.
-Chyba nie pomyśleli, że my razem no wiesz.
-Niall coś ty. Widziałeś ich miny.
-To był bezcenny widok.
-Tak. A ja też się na Tobie zemszczę w swoim czasie.
Oboje zaczęliśmy się śmiać na wspomnienia tego całego zajścia. Niall poszedł do łazienki. A ja zabrałam się za zrobienie śniadania. Smażyłam naleśniki i w między czasie przygotowywałam różne dodatki. Gdy kończyłam nakładać na talerz ostatniego naleśnika, poczułam jak to mocno mnie przytula.
-Co tak ładnie pachnie?
-Nasze śniadanie. Siadaj bo wystygnie.
Nałożyłam nam na talerze naleśniki, jedliśmy i rozmawialiśmy. Po skończonym posiłku włożyłam naczynia do zmywarki.
-Lily kochanie dziękuje ci za wczorajszy wieczór i za dzisiaj. Niestety muszę się już zbierać. Mam jeszcze kilka spraw do załatwienia. Mam dla Ciebie niespodziankę bądż gotowa na dzisiejszy wieczór.
-A możesz coś więcej powiedzieć?
-Nie bo nie będzie niespodzianki. Do zobaczenia.
Po wyjściu Niall'a, poszłam na górę ubrać się. Cały czas zastanawiałam się nad jego niespodzianką. Posprzątałam cały dom co zajęło mi trochę czasu. Usiadłam na kanapie, żeby odpocząć. Dostałam wiadomość, że mam być gotowa na 20:00. Spojrzałam na zegarek była godzina 19:12. Super mam tak mało czasu na naszykowanie się. Wzięłam szybki prysznic, ubrałam się, zrobiłam lekki makijaż i już kończyłam prostować ostatnie pasmo włosów gdy zadzwonił dzwonek do drzwi. Poszłam otworzyć drzwi i przywitałam się z Niall'em. Zamknęłam drzwi na klucz i udaliśmy się do jego samochodu. Jechaliśmy już jakiś dłuższy czas. Nie wiedziałam gdzie jesteśmy. Postanowiłam się odezwać i przerwać panującą ciszę.
-Niall gdzie ty mnie w ogóle wieziesz?
-Zobaczysz to już niedaleko.
-To nie była odpowiedż na moje pytanie.
-Ale ty jesteś uparta.
-Odezwał się pan tajemniczy.
Po kilku minutach raczył się znów odezwać.
-Już jesteśmy na miejscu.
Byłam bardzo ciekawa, gdzie mnie wywiózł.
Wyszłam z samochodu i to co ujrzałam było niesamowite. Znajdowaliśmy się na plaży. Widok był cudowny i do tego jeszcze szum wody. Było już ciemno i lampki oświetlały drogę na molo. Udaliśmy się tam i usiedliśmy na jednej z ławek. Niall wyciągnął gitarę.
-Napisałem tą piosenkę specjalnie dla Ciebie. Ma tytuł You and I.
Gdy Niall śpiewał dla mnie, byłam poprostu w siódmym niebie. Chciałam, żeby ta chwila trwała jak najdłużej i nigdy się nie skończyła. Potem spacerowaliśmy jakiś czas po plaży. Śmialiśmy się i rozmawialiśmy. Było poprostu cudownie. Dopiero, gdy zaczęło wschodzić słońce postanowiliśmy wracać.

14 komentarzy:

  1. Dlaczego to musi się kończyć? DLACZEGO?! Boziuu cudowny. I akurat mi na telefonie leciało You & I Przypadek? Chyba nie :))) wiesz, że ja nie mogę sie doczekać i takie to romantyczne z tą piosenką. No kurcze cudo *___*
    Czekam na next i to bardzo
    NEXT, NEXT NEXT NEXT NEXT x978234895756
    @Niesia69

    OdpowiedzUsuń
  2. Super ,super rodział i zagrał You and I awww.Mam ochotę teraz tego posłuchać.Czekam z niecierpliwością na next ;)
    @Luv_My_Niall_

    OdpowiedzUsuń
  3. Awwww ! Jakie cudo! Kocham kocham kocham ! Czekam na ciąg dalszy ! @ox_tusiek_xo ♥ You&I

    OdpowiedzUsuń
  4. O matko super <3 @emili_sd

    OdpowiedzUsuń
  5. Aww ♥ jakie świetne :) wyobraziłam sobie film z takim scenariuszem ;) czekam na ciąg dalszy ;) xx
    @xBlackDevilXx

    OdpowiedzUsuń
  6. Awwwwww! <3 Zaśpiewał jej You&I fdsnkvnbfdbklasoii
    Cudny był ten rozdział tylko trochę krótki, ale i tak świetny ;* Czekam na ciąg dalszy x
    @lovemyari69

    OdpowiedzUsuń
  7. jhbfhkbfvkljbhfiuklbunjiluilbfuilbfunibfuinbfiufb !
    Molo, You & I, jeszcze oni hmchbvvbhdgujkhfgsujhsbhjgsdbj krótki, ale świetny rozdział ! x
    @LuvMyZenx

    OdpowiedzUsuń
  8. Wooooooow rozdział na prawdę powalający :)))) Masz talent *.* Czekam na więcej
    _____________________________________________________
    Zapraszam do czytania i komentowania http://in-the-mirror-of-the-past.blogspot.com/ :)))

    OdpowiedzUsuń
  9. to było takie SŁODKIE ! *o* kocham ich ;3 cieszę się, że oni znów są razem ;)
    Czekam na nexta xx
    @sluumberr

    OdpowiedzUsuń
  10. O matko You&I jezuśku *O* To takie słodkie <3
    Przecudowny rozdział czekam z niecierpliwością na następny xx

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetny rozdział :)
    Lily i Niall tak bardzo kochani <3
    Romantycznie *-*
    Czekam na nn x
    Buziaki, @xAgata_Sz . xx

    OdpowiedzUsuń
  12. Boski ! <3
    Czekam na next . Niall i Lily ♥
    @Hug_me_now__

    OdpowiedzUsuń
  13. Omg *o* cudowny rozdział jejku i tak romantycznie :') świetnie ekstra normalnie aahdjdkskkskzjxvdks ;) tak bardzo superowy <3
    Czekam na next ^^
    Powodzenia i życzę weny v
    @pati_m13

    OdpowiedzUsuń
  14. Romantyczny Niall to najlepszy Niall ❤
    Też chcę, żeby mi zaśpiewał You & I
    @Mrs_Hazza94

    OdpowiedzUsuń