niedziela, 11 maja 2014

Rozdział pierwszy. Wspomnienia.

Spotkanie z przyjaciółką nie przyniosło oczekiwanych efektów. Zamiast pośmiać i odprężyć, Jessy przekazała mi smutną wiadomość.
-Kochana rodzice dostali pracę w Londynie i muszę wyjechać za kilka dni. Nie martw się będziemy w stałym kontakcie ze sobą.
W tym momencie uroniłam kilka łez. Moja przyjaciólka widząc to przytuliła mnie bardzo mocno. Po krótkim spacerze rozstaliśmy się wracając do domu. Przez te ostatnie dni Jessy w ogóle nie miała czasu dla mnie, ponieważ pomagała rodzicom w pakowaniu rzeczy. Następnego dnia rano pojechałam z nią na lotnisko. Żegnąjąc się, płakałyśmy razem i obiecałyśmy sobie, że nigdy nie stracimy kontaktu. Po odlocie wróciłam smutna do domu. Od razu przebrałam i położyłam się na łóżko. Bardzo szybko zasnełam. Rano obudziła mnie mama szykująca się do pracy.
- Córuś zostawiłam Ci pieniądze na stole. Zamów sobie coś do jedzenia.
-Okej. Cześć. Miłego dnia w pracy.
Cały dzień postanowiłam spędzić na lenistwie. Przez to, że wczoraj nic nie jadłam. Byłam bardzo głodna. Postanowiłam coś zamówić. Poszłam do kuchni w celu poszukania jakiś ulotek z restauracjami. Na lodówce zobaczyłam numer do pizzerii. Bez wachania zadzwoniłam. W słuchawce odezwał się przemiły głos mężczyzny.
-Słucham. Mogę przyjąć zamówienie.
- Mógłby mi pan coś polecić, ponieważ znałazłam tylko numer?
-Oczywiście. Sam bardzo lubię amerykańską.
-Dobrze. Poprosze średnią z podwójnym serem.
- Na jaki adres przywieżć?
- Osiedle Bemowo, ulica Górczewska nr 34.
-Zamówienie będzie gotowe za 30 minut.
- Dziękuje, będę czekać.
Po 30 minutach usłyszałam dzwonek do dzrzwi.
Bez namysłu szybko pobiegłam, żeby otworzyć.
Usłyszałam ten sam głos. W progu stał uroczy niebieskooki blondyn z moją pizzą. Jego uśmiech wskazywał, że jest coś nie tak.
W tym momencie spojrzałam na siebie i przypomniało mi się, że jestem w krótkiej koszulce od spania. Zawstydziłam sie więc szybko dałam mu pieniądze. Zabarłam pizze. zamykajac drzwi krzyknełam:
-Dziekuje i do widzenia.
Pomyślałam, że jestem totalną idiotką.
Jadłam pizze, wspominając jego nieziemski uśmiech. Chłopak nie tylko okazał się bardzo przystojny, ale i dobry w doradzaniu.Pizza okazała się przeyszna.
Następnego dnia mama zabrała mnie na obiad, na mieście, gdyż miała dzień wolny i chciała go spędzić ze mną. Los chciał, że zabrała mnie do tej pizzerii, z której zamawiałam jedznie. Od razu wchodząc rozpoznałam tego chłopaka. Usiadłyśmy przy stoliku, wybrałyśmy coś z karty i złożyłyśmy zamówienie. Po jakimś czasie to właśnie on przyniósł nasze jedzenie. Uśmiechnął się do mnie i na moich policzkach pojawiły się rumieńce. Jedząc rozmawiłam z mamą o wyprodzcce Jessy. W pewnym momencie mama wyszła do toalety i zostałam sama. Wtedy on podszedł do mnie i powiedział, że słodko się rumienie. Byłam zszkowana i nie wiedziałam co powiedzieć. Wtedy on włożył mi jakąś kartkę do kieszeni mojej kurtki. I odszedł bez słowa.
Po powrocie mamy, udałyśmy się jeszcze na zakupy. Wróciłyśmy wieczorem do domu. Właśnie wtedy przypomniało mi się o kartce. Wyjęłam ją szybko z kieszeni i otworzyłam. Był tam numer telefonu, oraz napis" Skontaktuj się ze mną. Proszę. Niall" Nie byłam pewna czy zadzwonić. Po chwili namysłu wybrałam jego numer. W słuchawce usłyszałam:
- Cześć tu Niall.
-Yyyy. Cześć. Jestem tą dziewczyną z pizzeri.
- Już myślałem, że nie zadzwonisz. Minął cały dzień. Bardzo się ciesze z telefonu od ciebie.
- Dlaczego dałeś mi swój numer? My sie w ogóle nie znamy.
-Spodobałaś mi się i chciałbym cię lepiej poznać. Możemy popisać?
-Okj. Własnie miałam to zaproponować, gdyż nie mam za duzo pieniedzy na kącie.
-To super. Pa
-Pa
Pisaliśmy całą noc i Niall zaproponował spotkanie. Zgodziłam się na nie bardzo chętnie, ponieważ wydawał mi się bardzo sympatyczny.
Nastepnego dnia rano zadzwoniłam do Jessy. Opowiedziałam jej wszystko o poznanym chłopaku. Nie rozmawiałyśmy długo, gdyż byłam umówiona na spotkanie z nim. Przyjaciółka przeżywała to razem ze mną.
Spotkanie okazało się być bardzo dobrym poczatkiem znajomości i może czegoś wiecej.
Nastepne dni były jak z bajki, przynajmniej dla mnie. Czas upływał mi na siedzeniu w pizzerii i rozmawianiu z Niallem, gdy miał wolną chwilę. Coraz lepiej się poznawaliśmy i rozumieliśmy. Pewnego dnia spytał sie mnie czy zostane jego dziewczyną. Zgodziłam się bez namysłu. Tego samego dnia zadzwoniła do mnie Jessy. Bardzo się ucieszyła z mojego szczęścia.
Kolejne tygodnie upłynęły mi na spotkaniach z Niallem i rozmowach z przyjaciółką.
Niestety w następnych dniach moja mama straciła pracę i przez to zaczęliśmy mieć problemy finansowe.
Po kilku dniach rodzice wzięli mnie na poważną rozmowę. Okazało się, że rodzice Jessy znależli im pracę w Londynie co wiązało się z przeprowadzką. Byłam z jednej strony zadowolona, ponieważ będę mieszkać blisko przyjaciółki, a z drugiej smutna, gdyż będę musiała opuścić ukochanego.
Kilka dnia przed wyjazdem zdecydowałam się powiedzieć mu o tym. Umówiliśmy się na spotkanie i gdy już była blisko usłyszałam jego głos i jakiejś dziewczyny. Podeszłam bliżej i zobaczyłam ich całujacych się. Niall po chwili zdał sobie sprawę, że ich obserwuje lecz nie pobiegł za mną, gdyż ta dziewczyna go zatrzymała. Widziałam to obracając się za siebie, było mi bardzo smutno i przykro z tego powodu. Wróciłam zapłakana do domu i udałam się do swojego pokoju.

Ciąg dalszy nastąpi...

12 komentarzy:

  1. Jejku jakie to jest jkfhdfhdjk super. Spodobało mi się i to po 1 rozdziale. Gdybyś mogła bardzo bym prosiła o informowanie @Niesia69 kurcze jestem ciekawa co z tym Londynem no i może Niall'em kurcze. A i mam jeszcze pytanie. Kiedy będzie następny rozdział? Nie mogę sie doczekać!!! + Gdybyś mogła wyłączyć weryfikacje przy komentarzach. Oczywiście jeśli chcesz :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo się cieszę, że Ci się podoba. Oczywiście będę Cię informować. Rozdział dodam w tym tygodniu:))

    OdpowiedzUsuń
  3. Omg omg kurcze fajne to ;D haha
    Nie na serio, zaciekawiłaś mnie tym pierwszym rozdziałem i czekam na nexta xd
    @Godlesiowa_Moni

    OdpowiedzUsuń
  4. ojejku, genialne ciekawa jestem co dalej @emili_sd

    OdpowiedzUsuń
  5. Zapowiada się fajnie jestem ciekawa co będzie dalej ;) Przepraszam ,że tak krótko następnym razem będzie dłuższy :)
    @Luv_My_Niall_

    OdpowiedzUsuń
  6. o mamo ;o rozdział ŚWIETNY ! <3 muszę przeczytać dalsze rozdziały ;3
    @sluumberr

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetny rozdział czekam na nn :) @alwaysluvhoran

    OdpowiedzUsuń
  8. Zapowiada sie fajnie :) czekam na ciąg dalszy :) pozdrawiam @xBlackDevilXx :*

    OdpowiedzUsuń
  9. Zaciekawiłaś mnie pierwszym rozdziałem i czekam na ciąg dalszy :)
    @lovemyari69

    OdpowiedzUsuń
  10. Zapowiada siew ciekawie ! Czekam na kolejny rozdział x
    @LuvMyZenx

    OdpowiedzUsuń
  11. Zapowiada się ciekawie. ;3 coś czuję, że będę tu wpadała częściej <3 powodzenia x

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetne ❤
    Od razu mi się spodobało
    Niall jak mogłeś pocałować inną?!
    Niegrzecznie
    @Mrs_Hazza94

    OdpowiedzUsuń