niedziela, 18 maja 2014

Rozdział trzeci. Londyn.

Teraz to nawet bardzo cieszyłam się z tego wyjazdu. Myślałam, że zacznę tu moje życie od nowa. Londyn to jest wspaniałe miasto. Po wylądowaniu samolotu, na lotnisku od razu przywitała mnie Jessy. Bardzo mi jej brakowało. Rodzice pozwolili mi wybrać się z nią na miasto.
-Lily czemu się do mnie nie odzywałaś?
-Chciałam być sama. To trochę długa historia.
-Opowiedz mi. Jesteśmy przyjaciółkami, może mogę Ci jakoś pomóc.
-Dobrze. Znasz jakieś spokojne miejsce, gdzie nikt nam nie będzie przeszkadzał?
-Jasne, tu nie daleko jest park.
Poszliśmy do parku. Nikogo w nim na szczęście nie było. Usiadłyśmy na ławce. Opowiedziałam Jessy wszystko co ostatnio się wydarzyło. Opowiadając uroniłam kilka łez. Przyjaciółka widząc to bardzo mocno mnie przytuliła. Cały czas rozmawiałyśmy, oczywiście nie brakowało nam tematów. Kilka godzin póżniej podszedł do nas jakiś chłopak i namiętnie zaczął całować Jessy. Byłam trochę zdziwiona widząc to.
-Lily to jest mój chłopak Liam. Liam to jest moja najlepsza przyjaciółka Lily.
Jessy przedstawiła mi swojego chłopaka, którego poznała w Londynie. Okazało się, że przez ten czas co się nie odzwywałam, Jessy poznała Liam'a i zostali parą. Spędziliśmy w trójkę bardzo miło resztę dnia. Spacerując po mieście i śmiejąc się ze wszystkiego. Udaliśmy się również do restauracji, aby coś zjeść. Jessy z Liam'em obiecali mi, że następnym razem pokażą mi kilka ciekawych miejsc w Londynie. Dzięki temu spotkaniu, trochę zapomniałam o Niall'u. Dopiero, gdy zaczęło się ściemniać zaczęliśmy się powoli zbierać do domów. Jessy z Liam'em odprowadzili mnie. Po powrocie do domu zrobiłam sobie gorącej herbaty i udałam się do swojego pokoju. Sprawdziłam telefon, którego oczywiście zapomniałam włączyć po wylądowaniu samolotu. Było kilkanaście nieodebranych połączeń od Niall'a, odłożyłam telefon na szafkę. Chyba nigdy nie da mi o sobie zapomnieć. Poszłam wziąć długą kąpiel. Potem położyłam się na łóżko i od razu zasnęłam.
Następnego dnia rano obudziła mnie mama.
-Lily, kochanie idziemy z tatą na rozmowę w sprawie pracy. Na stole masz pieniądze, jakby coś się działo dzwoń. Będziemy wieczorem. Miłego dnia.
-Dobrze. Powodzenia.
Gdy mama wyszła z mojego pokoju. Zamknęłam jeszcze oczy i usnęłam. Obudziłam się dopiero po południu. Wstałam i udałam się do łazienki, w celu umycia się i ubrania. Założyłam dzisiaj czarne spodnie i koszulkę z flagą Wielkiej Brytani. Rozpakowałam wszystkie kartony stojące w pokoju, oraz poukładałam rzeczy na półkach. Trochę się tego uzbierało przez kilka lat. Zeszłam na dół. Nalałam sobie soku pomarańczowego i już chciałam usiąść na kanapie, gdy zaczął dzwonić mój telefon. Był to numer nieznany. Niepewnie odebrałam i odezwałam się. W słuchawce usłyszałam ten sam cudowny głos.
-Słucham.
-Lily wreście odebrałaś. Daj mi chwilę, wytłumaczę ci to wszystko. Proszę nie rozłączaj się.
-Niall my...
-Lily...
Nie zdąrzył już nic więcej powiedzieć, ponieważ rozłączyłam się. Skończenie tej rozmowy wydawało mi się najlepszym sposobem. Usiadłam na kanapie. Może powinnam dać mu szansę na wytłumaczenie. Mimo tego, że mnie zranił nadal coś do niego czułam. W mojej głowie było mnóstwo różnych myśli.
Z moich rozmyśleń wyrwał mnie dżwięk otwierających się drzwi. Po chwili do salonu weszli rodzice. Od razu zapytałam jak im poszło.
-I jak poszła wam rozmowa o pracę?
-Bardzo dobrze. Oboje z tatą dostaliśmy pracę w tej samej firmie tylko w innych działach. Od jutra już zaczynamy.
-Bardzo się cieszę.
-A ty kochanie jak spędziłaś dzień?
-Nic szczególnie ciekawego nie robiłam.
-Lily mam dla ciebie dobrą wiadomość.
-Tak, jaką?
-Jutro przed południem przyjdzie do Ciebie, Zayn, syn mojej koleżanki. Pokaże Ci Londyn.
-Musi tu jutro przychodzić? Sama umiem zaplanować sobie dzień.
-Wiem. On tu mieszka już dłuższy czas, więc wszystko Ci pokaże. Bez dyskusji masz być dla niego miła.
Porozmawiałam z rodzicami jescze trochę. Obejrzeliśmy jeszcze razem jakąś komedię pt:"Kochanie poznaj moich kumpli". Potem poszłam się umyć i przebrałam się w piżamę. Położyłam się już do łóżka. Nie byłam zadowolona z powodu jutrzejszej wizyty tego całego Zayn'a. Niestety długo nie mogłam zasnąć, cały czas słyszałam głos Niall'a i widziałam jego nieziemski uśmiech.





---------------------------------------------

Każdy wasz komentarz wywołuje na mojej twarzy uśmiech i wielką radość. Motywuje również do dalszego pisania. Mam nadzieje, że nadal będziecie czytać tego bloga i będzie coraz więcej komentarzy. A ja nie zawiodę was kolejnymi rozdziałami. Rozdziały będę dodawać raz lub dwa razy w tygodniu.


13 komentarzy:

  1. Czemu się rozlaczylas :( daj mu się wytłumaczyć :c
    Fajnie, że Lily pozna Zayna ;3 nie wiem czemu, ale okay :D btw czekam na nexta xx
    @sluumberr

    OdpowiedzUsuń
  2. Jejku jak Niall zadzwonił to już myślałam, ze mu da powiedzieć a tu nie. Oo ni widzę, że pojawi się Zayn. NIe mogę cię doczekać.

    Dzisiaj trochę mniej się rozpisałam ;) bo nie wiem co pisać. Strasznie się wciągnęłam. I czekam na next
    @Niesia69

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetne :) pisz dalej kochana :) :** @xBlackDevilXx

    OdpowiedzUsuń
  4. Oj czemu nie dała mu tego wytłumaczyć... ehm no, ale fajnie, że pozna Zayna :) Nie mogę się doczekać. Czekam na nexta ;)
    @lovemyari69

    OdpowiedzUsuń
  5. Szkoda że się rozłączyła ale to oznacza że Niall będzie dalej próbował xD o i pozna Zayn'a hmm ciekawe ;) czekam na next ^^ no i to jest Super!
    Powodzenia i życzę weny xx
    @pati_m13

    OdpowiedzUsuń
  6. Cudowne ;* życzę masę weny i czekam na nexta <3
    Cudownie piszesz ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Czemu nie dała szansy wytłumaczenia się Niallowi :( Już nie moge sie doczekać aż Zayn się pojawi. Liam z Lily fajnie. Czekam na nn
    @Luv_My_Niall_

    OdpowiedzUsuń
  8. Ugh Lily daj mu się wytłumaczyć ;<
    Pozna Zayna? Będzie ciekawie, :)
    Czekam na nn i życzę weny . :D
    Buziaki, @xAgata_Sz . xx

    OdpowiedzUsuń
  9. SUPER!!! już nie mogę się doczekać nexta :-))
    to czytanie idzie mi jakoś niezmiernie szybko chociaż chciałabym żeby trwało dłużej :***
    @CrazyMofossss69

    OdpowiedzUsuń
  10. Super rozdział, ciekawi mnie jak się to dalej wszystko potoczy, mam nadzieję, że Lily da się wytłumaczyć Niall'owi.
    Podejrzewam, że Zayn nieźle namiesza... :) x
    czekam na naxta x
    @LuvMyZenx

    OdpowiedzUsuń
  11. swietne... niech Niall sie wytłumaczy
    zycze weny. czekam cieg dalszy. zeby sie w koncu zeszli noo

    OdpowiedzUsuń
  12. Superr ! Szkoda że nie dała mu się wytłumaczyć ... pisz dalej kochana ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. No myślałam, że Lily da mu szanse, żeby to wszystko wyjaśnił.
    Liam i Zayn ❤
    Coś czyje, że Zayn będzie podrywal Lily ;)
    @Mrs_Hazza94

    OdpowiedzUsuń