niedziela, 8 czerwca 2014

Rozdział dziewiąty. Impreza niespodzianka.

Rano obudziłam się bardzo wcześnie jak na mnie.
Spojrzałam na zegarek była 5.12
Postanowiłam, że jeszcze zostanę w łóżku. Leżąc obmyślałam plan na dzisiejszą imprezę. Koło godziny 8.00 wstałam i wykonałam wszystkie poranne czynności. Potem zadzwoniłam do Niall'a z prośbą o pomoc oraz o załatwienie jakiś napojów wysokoprocentowych. Następnie zadzwoniłam do Zayn'a i Harry'ego z zaproszniem na dzisiejszy wieczór. Od razu zgodzili się. Zostało mi jeszcze do przygotowania jeszcze jedzenie. Kilka godzin póżniej miałam już wszystko przygotowane. Zostało mi jeszcze przebranie się i zrobienie jakiegoś makijażu. Ubrałam czarną sukienkę oraz szpilki. Makijaż wykonałam delikatny. Już byłam prawie gotowa, gdy zadzwonił dzwonek do drzwi. Poszłam je otworzyć.
-Cześć Lily. Jak ty pięknie dziś wyglądasz, zresztą jak zawsze. Gdzie mam to położyć?
-Dziękuje bardzo. W kuchni na stole.
-Pomóc Ci coś jeszcze?
-Nie trzeba. Wszystko jest już gotowe. Teraz trzeba tylko czekać na gości.
-A kto jeszcze ma być oprócz Jessy i Liam'a?
-Harry i Zayn.
-Nie znam.
-To poznasz. Powinni już lada chwila być.
-Mówiłem Ci już, że wyglądasz cudownie w tej sukience?
-Tak, mówisz mi to już drugi raz.
Naszą rozmowę przerwał dzwonek do drzwi. Poszłam je otworzyć. Byli to Zayn, Harry i jeszcze jakiś chłopak, którego nie znam.
-Lily nie masz nic przeciwko temu, że nie przyszedłem sam? - Zapytał Zayn.
-Jasne, że nie.
-Lily to jest Louis.
Przywitałam się z gośćmi oraz zaprosiłam wszystkich do salonu.
-Niall może zrobić jakieś drinki chłopakom.
-Oczywiście.
Niall robił drinki. Ja w tym czasie zadzwoniłam do Jessy. Niedługo po moim telefonie wreście przyjechali. Bardzo cieszyłam się, że po tej przerwie znów widzę moją przyjaciółkę. Jessy razem z Liam'em byli bardzo zadowoleni oraz zaskoczeni z przygotowanej przeze mnie niespodzianki. Przez jakiś czas wszyscy rozmawialiśmy i wygłupialiśmy się. Następnie Liam i Niall coś szeptali sobie na ucho. Pewnie znów Niall ma jakiś genialny pomysł. Nie musiałam się dłużej nad tym zastanawiać. Niall podszedł do mnie i wziął mnie na barana, to samo zrobił Liam z Jessy. Krzyczałyśmy i śmiałyśmy się, ale nic nie pomagało. Chłopaki razem z nami kierowali się na dwór w stronę basenu. Zayn, Harry i Louis podażali za nami. Gdy byli już przy basenie wrzucili nas do wody. Harry również wskoczył i się do nas przyłączył.
-Harry wyglądasz teraz jak dziecko tarzana.
-Haha bardzo śmieszne.
-No naprawdę.
Wszyscy zaczęliśmy się śmiać, nawet Harry.
Po wyjściu z basenu razem z Jessy poszłyśmy na górę przebrać się w jakieś suche ubrania. Po powrocie na dół, Harry powiadomił nas o swoich pomyśle.
-Dziewczyny mam pomysł na dalsze spędzenia czasu. Rozmawiałem z chłopakami i już się zgodzili.
-Jaki?
-Może byśmy zagrali w butelkę. Prawda i wyzwanie, ale może być jeszcze ulepszona wersja czyli rozbierana.
-Czemu nie.
-Ulepszona wersja czy normalna?
-Hmmmm... Zdecydowanie ulepszona.
Harry poszedł po butelkę. Reszta usiadła wygodnie na dywanie. Po powrocie Harr'ego zaczęliśmy grę. Najpierw były same pytania, a potem miały być wyzwania, których trochę się obawiałam. Po kilku wyzwaniach ja z Harry'm mieliśmy najwięcej na sobie. Inni mieli tylko samą bieliznę, a my mieliśmy jeszcze dodatkowo koszulki. Ostatecznie oboje wygraliśmy. Po skończeniu gry wpadłam na świetny pomysł zemsty na chłopakach. Opowiedziałam o nim Jessy, od razu się na niego zgodziła.
Przeprosiłyśmy na chwilę chłopaków i poszłyśmy na górę. Moja zemsta polegała na tym, że wszystkim umalujemy twarze.
-Jesteś szalona.
-Wiem. Oni nas wrzucili do basenu, więc teraz czas na zemstę z naszej strony.
-Masz racje.
-Jak zawsze.
Poszłyśmy na dół. I zabraliśmy się do naszej zemsty. O dziwo nie protestowali, to pewnie dzięki tym drinkom Niall'a. Dodatkowo Harry'emu wyprostowaliśmy jeszcze włosy. Po skończeniu naszego dzieła razem z Jessy przybiłyśmy sobie piątkę. Zrobiłyśmy również na pamiątkę kilka zdjęć. Wysłaliśmy ich do łazienki żeby się zobaczyli. Słychać było tylko krzyk Harr'ego oraz śmiech pozostałych. Nasza zemsta się udała. Wszyscy byli już prawie pijani, oprócz mnie i Niall'a. Reszta wieczoru minęła nam na żartach i wygłupianiu się. Potem razem z Niall'em opuściliśmy salon.





----------------------------------------------
Mam nadzieję, że rozdział dziewiąty wam się spodoba. Bardzo starałam się, żeby go dziś dodać, a nie jutro.

12 komentarzy:

  1. Jednak sie udało:) Bardzo fajny rozdział.Hazza w wyprostowanych włosach ten widok haha :) i oczywiście dziecko tarzana :D
    @Luv_My_Niall_

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudowny rozdział :D Dziecko tarzana hahahaahahah XDD
    I gra w butelkę w rozbieranego, chłopcy bez koszulki mrr ;)
    No i jeszcze raz powiem że zarąbisty rozdział *.*
    @myperfectharreh

    OdpowiedzUsuń
  3. haha,no no ciekawie @emili_sd

    OdpowiedzUsuń
  4. Hahahahahaha genialny ten rozdział!
    Wszystko mi się tutaj podobało!
    Chłopcy tylko w bieliźnie, Hazz w prostych włosach >>>>>>
    Czyżby jakaś intymna scenka z Niallem i Lily? ;>
    Cieszę się, że wszyscy dobrze się ze sobą dogadują :)
    Buziaczki, @xAgata_Sz . xx

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo fajny. Taki na luzie bez żadnej spiny wszyscy dobrze się dogadują :) Czyżby się zanosiło na scenę intymną ? ^.^
    Podobał mi się ten rozdział i czekam na następny :) x
    @lovemyari69

    OdpowiedzUsuń
  6. Genialny :) Zresztą jak zawsze.
    Harry w prostych włosach .. xD
    Jestem ciekawa gdzie poszła Lily z Niall'em i co tam będą robić ^^ haha..
    Czekam na next ! <3
    @Hug_me_now__

    OdpowiedzUsuń
  7. Wspanialy rozdzial :3 chetnie pobawilabym sie z.nimi hahaha :D
    Czekam na nexta xx
    @sluumberr

    OdpowiedzUsuń
  8. Genialny czekam na kolejny rozdział ciekawa jestem co będzie dalej z Harrym ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Kurcze nie wiem co pisać.
    Jak już było coś z tą butelką to oczywiście coś wpadło do głowy ;)
    I kurcze no i ten. Po prostu super nawet nie wiem co pisać. Czekam na next @Niesia69
    Życzę weny♥

    OdpowiedzUsuń
  10. Super ;) z resztą tak jak pozostałe :) czekam niecierpliwie na next :) xx
    @xBlackDevilXx

    OdpowiedzUsuń
  11. Super!!! :D Co za impreza hehe fajnie fajnie ^^ ciekawe gdzie poszli teraz hmm kurczaczki xd
    czekam na next ;)
    Powodzenia xx
    @pati_m13

    OdpowiedzUsuń
  12. awww :D Ekstra rozdział :) xx
    Pisza dalej <3
    @HARRI_MA_STAJLA

    OdpowiedzUsuń