czwartek, 5 czerwca 2014

Rozdział ósmy. Przypadek czy przeznaczenie.

Następnego dnia rano obudziło mnie głośne pukanie do drzwi. Obudziłam się, a obok mnie spał Niall. Co ja mam teraz zrobić, za chwilę do mojego pokoju wejdzie mama.
-Niall obudż się. Musisz się schować. Moja mama zaraz wejdzie i nie może Cię zobaczyć.
-Co??
-To co słyszysz. Chyba, że chcesz się przed nią tłumaczyć z tych swoich genialnych pomysłów.
-Gdzie mam się schować?
Zapytał się, wstając z łóżka.
-Do szafy.
Niall poszedł w stronę szafy, a ja poszłam otworzyć drzwi. Do pokoju weszli rodzice.
-Przepraszam córeczko, że cię obudziłam. Razem z tatą musimy jechać dzisiaj w delegację na kilka miesięcy. W szufladzie masz pieniądze i numer do swojej ciotki jakbyś czegoś potrzebowała.
-Dam sobie radę.
Pożegnałam się z rodzicami. Trochę smutno było mi z powodu ich wyjazdu. Podeszłam do szafy i otworzyłam drzwi. Wyszedł z niej Niall. Widząc mnie mocno mnie przytulił.
-Lily nie przejmuj się tym wyjazdem swoich rodziców. Ze mną napewno nie będziesz się nudzić.
-Taką mam nadzieje. Mam tylko jedną prośbę do Ciebie.
-Jaką?
-Nie wchodż już więcej do mojego pokoju przez okno i po drabinie.
-Tego nie mogę Ci obiecać.
Uśmiechnęłam się do Niall'a a on zrobił to samo.
-Kochanie ja muszę się już powoli zbierać. Mam jeszcze kilka spraw do załatwienia. Odezwę się.
Pożegnałam się z Niall'em i odprowadziłam go do drzwi. Poszłam na górę ubrać się oraz umyć. Potem usiadłam na parapecie. Na zewnątrz była bardzo ładna pogoda. Postanowiłam to wykorzystać i udać się na spacer. Założyłam swoje trampki i wyszłam z domu. Udałam się do parku, było dzisiaj w nim bardzo dużo ludzi. Usiadłam na ławce, zamknęłam oczy i rozmyślałam. O wszystkim i o niczym. Z moich rozmyśleń wyrwał mnie głos jakiegoś mężczyzny.
-Przepraszam. Mogę usiąść?
-Oczywiście.
-Znowu się spotykamy.
-Przypadek.
-Chyba przeznaczenie. Lily może dasz się zaprosić na kawę?
-W sumie to czemu nie.
Poszliśmy razem z Harry'm do jakieś pobliskiej kawiarni. Zamówiliśmy dwie kawy oraz ciastka. Całkiem miło nam się rozmawiało. Przy okazji wymieniliśmy się numerami telefonów. Wychodząc z kawiarniu było już ciemno, więc Harry zaproponował, że mnie odprowadzi. Po jakimś czasie byliśmy już na miejscu. Pożegnałam się z nim i weszłam do środka. Sprawdziłam telefon, który leżał na ławie w salonie. Było kilka nieodebranych połączeń od Jessy. Oddzwoniłam do niej. Podczas rozmowy dowiedziałam się o jej powrocie z Liam'em. Po skończonej rozmowie usiadłam na kanapie. Zastanawiałam się nad zrobieniem imprezy powitalnej dla Jessy i Liam'a. Niestety nie dane było mi długo odpoczywać, gdyż zaczął dzwonić dzwonek do dzrzwi. Wstałam i poszłam je otworzyć. Rozejrzałam się, ale nikogo nie było. Już miałam zamykać drzwi, gdy zauważyłam ogromny bukiet czerwonych róż, który leżał na wycieraczce. Podniosłam go i zaniosłam go do kuchni. W środku znalazłam jakiś liścik.

Liścik:

Piękna dziś się nie zobaczymy. W przeprosiny wysyłam ci ten piękny bukiet dla najcudowniejszej dziewczny na całym świecie.

Kocham cię. Niall.

Wysłałam jeszcze sms's Niall'owi z podziękowaniem za kwiaty. Była już póżna godzina. Poszłam się umyć i od razu położyłam się do łóżka. Na sen nie musiałam długo czekać.

12 komentarzy:

  1. oooo, i Harry i Niall ;) @emili_sd

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajny rozdział kolejny romantyczny gest ze strony Nialla:D
    Harry czyżby Niall miał powód do zazdrości?
    @Luv_My_Niall_

    OdpowiedzUsuń
  3. Krotki rozdzial, ale za to cudny ;3 Bosz Niall, caly czas to powtarzam, no ale nie moge xd jestes tak cholernie slodziaszny i kochany *o* ze swieca szukac takiego chlopaka ;>
    Czekam na nexta xx
    @sluumberr

    OdpowiedzUsuń
  4. Nudzisz się w łóżko a obok ciebie Niall marzenie ;)
    A co do rozdziału jest bombowy, romantyczny i wgl gdxmwrrh <3
    Czekam na nexta x

    OdpowiedzUsuń
  5. Niall taki romantyk ^ ^ No według mnie to z pewnością jest przeznaczenie z Harrym :) Czyżby Niall mógł mieć powody do zazdrości ? Świetny rozdział i czekam na następny xx
    @lovemyari69

    OdpowiedzUsuń
  6. O jak słodko!
    Niall to wymarzony chłopak :D
    Jednak my dziewczyny, zawsze wolimy tych bad :p
    Może znajomość Harrego i Lily bardziej się rozwinie ^^
    Czekam na next i życzę weny <3
    Buziaki, @xAgata_Sz . xx

    OdpowiedzUsuń
  7. Krótki, ale jaki romantyczny ;) czekam z niecierpliwością na next :D życze weny xx
    @xBlackDevilXx

    OdpowiedzUsuń
  8. Genialny czekałam na niego z zniecierepliwieniem
    Nadal nie moge uwierzyć że Niall to taki romantyk natomiast Harry pohawił się z nikąt i namieszał jej w głowie
    Nie mogę doczekać się kolejnego
    @DominikaSamul

    OdpowiedzUsuń
  9. Jejkuuu wiedziałam, że będzie super i jeszcze to spotkanie z Harrym super *__*
    A no i ten bukiet od Nialla taki romantyk :)
    Czekam z niecierpliwością na next. Ale o tym to już wiesz.


    Życzę weny słońce ;* xoxo

    @Niesia69

    OdpowiedzUsuń
  10. Rozdział jak zwylke cudowny.
    Niall taki romantyczny <3 assdfghjk
    Czekam na next! xx
    Dziękuję za informowanie
    @Hug_me_now__

    OdpowiedzUsuń
  11. super! po prostu aww *o* tym razem pojawił się Harry hehe :D czekam z niecierpliwością na next i zapraszam do mnie ;) ne-act-can-change-everything.blogspot.com
    Powodzenia i życzę weny xx
    @pati_m13

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetny rozdział ❤
    Niall i Harry są tacy kochani
    @Mrs_Hazza94

    OdpowiedzUsuń